5.05.2010

Mari bershopping sambil beramal!!

Assalamualaikum semuaa,

Haa, mcm menarikkan tajuk di atas? Untuk pengetahuan semua, Wellington tahun ini terpilih menjadi tuan rumah untuk winter gathering-Jalinan Ukhuwah New Zealand (JUNZ) yang akan diadakan pada 25hb- 28hb Jun ini. Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai program ini, bolehlah menjenguk ke website http://junz.ismanewzealand.com/ untuk mengetahui maklumat lanjut serta boleh beri nama pada wakil Wellington (bagi penduduk Wellington), iaitu kak Nadirah Halim (desert_rabbit87@yahoo.com). Ayuh memeriahkan JUNZ tahun ini!! Boleh berkenalan dengan student2 dr Auckland,Palmerston North,Christchurh dan Dunedin!! Bestttt

Berbalik kepada topik, jadi kami ingin mengajak anda semua utk sama2 membantu bagi meringankan kos dalam menjayakan program tahunan ini dan pada masa yang sama boleh infak pada jalan Allah.Insya Allah. Bagaimana caranya?Ah haaaa....kami akan menjual busana muslimah,tudung,arm socks serta Al-Quran dan Tafsir. Menarik bukan? Hehehe.Di samping boleh menambah koleksi baju, turut sama infak pada jalan Allah.

Untuk menjenguk jenguk barang apa yang boleh dibeli sila rujuk website website berikut:

  • Untuk baju,tshirt ataupun blouse (range harga adalah NZD25 to NZD30 bergantung pada harga asal,termasuk kos penghantaran dan overseas charge).

http://www.tshirtlabuhmuslimah.com/

  • Untuk arm socks (harga NZD 7)

http://iconprops.blogspot.com/

  • Untuk Al-Quran dan Tafsir (range harga dari NZD 24 ke NZD 60 bergantung pada jenis, kos penghantaran, dan overseas charge)

http://www.quranonline2u.com/

  • Utk tudung (range harga adalah dari NZD 10 ke NZD 15 bergantung pada jenis, harga asal, kos penghantaran dan overseas charge)

http://www.tudungnur.com/index.php

http://fadzbiz.com/kedai/index.php (Note:Kami tidak mengambil tempahan untuk semua tudung yang dijual di web ni, tapi hanya untuk jenis Pramit, Hanmei, Cotton dan Polyster berbidang 45 dan ke atas. Jadi kalau nak tahu lebih lanjut, boleh buka katalog yang diattach di dalam email. Sesiapa yang belum mendapat emel, boleh tinggalkan email anda dan kami akan poskan katalog dan borang pesanan

Berminat? Bagaimana nak order?

Haa.. bagi yang sudah pun menerima email boleh la terus menempah mana2 yang menarik di mata dgn mengisi borang tempahan dan emailkan semula ke penghantarnya. Tempahan dibuka mulai sekarang sehingga 10 May 2010. Anda tidak perlu membuat bayaran terlebih dahulu, kerana kami akan menghubungi pihak pengedar dan semuanya tertakluk pada stok. Insya Allah, kemudian kami akan menghubungi anda dan memaklumkan mengenai jumlah bayaran tempahan setelah mendapat pengesahan dr pihak pengedar.

Bagi yang berminat dan belum mendapat email (dan sudahpun check spam), sila tinggalkan email anda di ruangan comment dan insyaAllah kami akan menghantar borang pesanan dgn segera.

Sebarang kegusaran/pertanyaan/komen/pandangan boleh diutarakan kepada:

Sarah Shaina Abd Rahman (sarah_sarina@yahoo.co.uk)

Nadirah Halim (desert_rabbit87@yahoo.com)

Ernie (jameelah2010@hotmail.co.uk)

Spread the words!

Akhir kata, selamat membeli belah sambil beramal, dan yang penting sekali ingat Allah selalu=)

Jazakumullah khairan khatira


"Dan bersegeralah kamu mencari ampunan dari Tuhanmu dan mendapatkan syurga yang luasnya seluas langit dan bumi yang disediakan bagi orang2 yang bertakwa, iaitu, orang yang berinfak baik di waktu lapang mahupun sempit, dan orang2 yang menahan amarahnya dan memaafkan kesalahan orang lain. Dan Allah mencintai orang yang berbuat kebaikan" (Ali Imran 133-134)

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com