5.06.2010

Have a break, have a PICNIC!!

Dalam kesibukan yang teramat ni, ape kate kita ambil sikit masa untuk tarik nafas sebentar dan rehatkan minda dan badan dengan mengirup udara segar waktu pagi di harbour!! Dengan ini, kami berbesar hati menjemput adik2 manis semua untuk sama2 kita bersiar2 di harbour dan kawasan sekitarnya. Ini detailsnye:

Bila : 9 May (Ahad ni) pukul 9 pagi
Tempat berjumpa: Depan Kaffee ice
Aktiviti:jogging + light breakfast

Back up plan: In case hujan (weather kan unpredictable), kite tukar aktiviti jadi bersarapan beramai ramai di rumah willis, amacam? ok? hehe

Jangan risau, kite akan spend masa paling lama insyaAllah 2 jam sahaja (semua pun sibuk kann) dan pada siapa2 yang nak pergi sunday market lepas tu, kite boleh same2 pergi sunday market sebelah Te Papa Museum!! Oleh itu datang lah awal, kang tak sempat pergi sunday market pule..hehe..

Seperti sabda Rasullullah: "Mukmin yang kuat lebih baik dan lebih disukai Allah berbanding mukmin yang lemah" (HR Muslim). Dengan ini, diharapkan sangat adik2 dpt bersama sama datang pada pagi Ahad ini untuk menikmati keindahan alam ciptaan Allah, merasai pengalaman manis berukhuwah dan yang paling penting menyihatkan tubuh badan!!

So, InsyaAllah, See you on Sunday!

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com